"Wat ben ik blij dat we hebben gekozen voor 't Klavertje! 't Klavertje kijkt echt naar mijn kinderen, ze zien ze echt. Elke dag buiten spelen, of een stukje lopen naar de bakker en/ of de groenteboer, even langs de diertjes noem maar op! Mijn dochter kon me al snel de weg wijzen in Mariaheide, zo leuk! Ook erg fijn dat er een dagverslag is en dat foto's gemaakt worden, die je op het einde van de dag dan kunt zien (op je telefoon!!! Als je de app hebt dan :-). Heel erg leuk om er aan de eettafel nog over te hebben met elkaar. Je weet wat ze gedaan hebben die dag en daar kun je het dan nog even over hebben. De kinderen zijn erg blij en tevreden op het Klavertje, en wij dan dus ook".



